کنسرت ابی در سوله!

این هم از آخر عاقبت ابی، آقای صدا. به قول معروف آن وقت که جیک جیک مستانت بود یاد زمستانت نبود! یادمان نمی‌رود همین ابی وقتی ازش پرسیدن چرا خلیج فارس را توی امارات نخواندی کلی چرت و پرت تحویل ملت داد. آخرش هم این بود که فقط به خاطر پول می‌خواند. یادمان هم نمی‌رود وقتی سیاوش قمیشی ازش پرسید که شما خواننده‌ای فقط یا هدف هم داری از خوانندگی‌ات و ابی جواب داد که فقط خواننده است و به قولی حزب باد تشریف دارند. حالا باید منتظر شد و دید که مدیر برنامه‌های ابی چه توضیحی برای برگزاری کنسرت در یک سالن گاوداری (بنا به گفته شاهدان) دارد. اگر به فیلم هم دقت کنید متوجه خواهید شد که سالنی که این همه آدم برای دیدن ابی آمده‌اند به سالن کنسرت اصلا شبیه نیست.




پس‌نوشت: البته اگر این یکی ویدیو را ببینید می‌بینید که کنسرت ابی برگزار شده و مشکلی نداشته. البته ممکن هست که ویدیوها برای دو روز مختلف باشند. ولی یک نگاهی که محل برگزاری کنسرت داشته بیندازید. اصلا این جا به محل برگزاری کنست شبیه هستش یا سوله‌ای است برای فعالیتهایی غیر از کنسرت گذاشتن.



پس پس نوشت: چنین روایت کنند که جریان چنین بوده:

کنسرت ابی در اربیل عراق که در شب اول به علت درگیری و ازدحام جمعیت کنسل شد و در شب دوم به صورت مجانی برای ایرانیان برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر