از شکستن رکورد گنده‌ترین بستنی دنیا تا مریض شدن عده‌ای

چه عیبی دارد رکورد بشکانیم؟ آن هم با گنده‌ترین بستنی دنیا؟ بستنی ۵ تنی؟ هیچ ایرادی ندارد. خیلی هم خوب هستش. ولی کاش اولش به جای رکورد شکستن، اصول اولیه این کار را درست رعایت می‌کردیم. آخر شما فکر می‌کنید در کجای دنیا هنگام به نمایش گذاشتن یک رکورد جهانی از بیل استفاده بشود؟ حالا اگر بیل لازمه‌ی آن کار باشد شاید ولی وقتی می‌شود قسمتی از یک بستنی را به خیلی چیزهای دیگر غیر از بیل برداشت، چه اصراریه که با بیل این کار را انجام داد؟ حالا ما نگفتیم که به مانند خارجی‌ها در نمایش آخرین دستاوردهایتان از مدلهای روز استفاده کنید ولی دیگر با بیل ...

در این مراسم پس از رونمایی از بستنی مذکور در حضور نماینده گینس، رئیس شرکت بخشی از بستنی را با بیل برداشت و برخی خبرنگاران هم از آن خوردند.

از خودمان هم ایراد باید بگیریم. کاش اولش یک کمی یاد می‌گرفتیم که تا یک چیز مجانی دادند،‌ پا نشویم مثل گوسفند سرمان را بندازیم پایین و برویم. تازه طبق بعضی گزارشها، برای نگرفتن بستنی مجانی شعار هم بدهیم. یعنی مشکل امروز ما نرسیدن بستی مجانی به دستمان هست؟
بیش از ۱۰ هزار نفر برای خوردن "بزرگترین بستنی جهان" به منطقه توچال تهران رفتند اما به‌جای توزیع بستنی مذکور، بستنی‌های معمولی به سمت مردم "پرتاب شد". مردم خشمگین نیز شعار دادند: «ای چوپان دروغگو بستنی‌های ما کو؟».




حالا اینهایش به کنار. کاش آن کسی که می‌خواست این رکورد را بشکاند، یک جای بهتری رکورد می‌شکاند. طبق گزارشها، گفته شده که می‌خواستند این بستنی ۵ تنی را به خیریه اهدا کنند. خوب کاش یک نماینده‌ای از خیریه آن‌جا می‌آوردید شاید یک چند تا دهش هم جمع‌آوری می‌شد برای خیریه. یا اصلا تو خیریه یا کنارش برگزارش می‌کردید که مردم به آن هم سر بزنند.

باز اینش هم به کنار، کاش حداقل از مواد اولیه بهداشتی استفاده می‌کردید و با روشی اصولی نگهداری‌اش می‌کردید که بالغ بر ۱۰۰ نفر راهی بیمارستان نشوند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر